Nederland betaalde extreem-rechts TV station in Oekraïne, draagt zo bij aan “regime-change”! – FREESURIYAH

Nederland betaalde extreem-rechts TV station in Oekraïne, draagt zo bij aan “regime-change”! – FREESURIYAH

13-01-18 10:31:00,

DONEER EN STEUN ONS WERK

DONATE AND SUPPORT US:

IBAN: NL10 SNSB 0902 6349 33

Sinds een paar dagen kunnen we eindelijk de documentaire “Ukraine on Fire” van de beroemde regisseur Oliver Stone (Platoon, Born on the Fourth of July, Wallstreet) bekijken, de film die eindelijk de waarheid laat zien over het “zieke-geniale”brein van  veel “westerse” regeringsleiders en inlichtingendiensten!

Na zelf twee keer in Odessa (aan het eind van docu wordt uitgelegd wat er in Odessa gebeurde) geweest te zijn (2016-2017) en aan levende lijven ondervonden te hebben, hoe extreem-rechts daar de macht heeft, verbaasd mij niets meer over Oekraïne, maar toch kwam er een detail in de film naar voren, zo even tussendoor, waar ik graag meer van wilde weten, namelijk Nederland stond hoog op de lijst met het financieren van een “rechts-extreem” nieuw TV station, nog voor er een zogenaamde coup of revolutie was!

Oekraïne ,Odessa 2 mei en het religieuze fascisme, 1 jaar later.

Een uitdraai van de betaling van Nederland ! Bron: Ukraine on Fire

Hromadske.TV

Hromadske.TV

Hromadske.TV  is een internettelevisiestation in Oekraïne dat op 22 november 2013 van start ging.  Het project werd in juni 2013 aangekondigd door 15 journalisten. Die zijn  geregistreerd als een NGO, zo ook het TV station (NON-GOVERNMENTAL-ORGANIZATION).

Het idee is afkomstig van journalist Roman Skrypin (opgeleid en getraind door een SOROS foundation zie de documentaire) in september 2012.

Na het eigendomsgeschil van april 2013 bij station TVi 31 (TV Station) hebben bij dit genoemde station veel journalisten op 29 april 2013 ontslag genomen bij deze TVi. Zij geloofden dat zij als TVi-werknemers niet langer ‘de doelgroep konden garanderen en objectieve en onpartijdige informatie aan te bieden’. Vervolgens hebben ze op 30 april 2013 aangekondigd om een ‘webproject op te zetten waarin ze hetzelfde werk doen’.  De voormalige TVi 31-journalisten zijn uiteindelijk in dienst getreden bij Hromadske.TV.  Met inbegrip van de bekende (in Oekraïne) Mustafa Nayem.

Mustafa Nayem.

Nayyem geboren Kabul, Afghanistan in 1981, Zegt dat hij Pashtun en Moslim van geboorte is . Echter is zijn voormalige levenpartner en zoon, Mark-Mikhei, Joods (niet dat het iets uit zou maken,

 » Lees verder

%d bloggers liken dit: