Open brief aan Tweede Kamer-leden: vaccinaties..

17-09-18 09:52:00,

Open brief aan Tweede Kamer-leden: vaccinaties..

2018 © mr. drs. Jaap Rameijer | deze versie WantToKnow.nl/be

Inleiding..

Jaap Rameijer. Als weldenkend mens vooral bezig zijn verbazing te delen. Bijvoorbeeld over de vaccinatie-politiek in de wereld..!

Jaap Rameijer is bij velen bekend als auteur. Daarnaast exploiteerde hij tijdens zijn werkzame leven het retraite-centrum ‘Les Labadous’ in het plaatsje Rennes les Chateau, aan de voet van de Pyreneeën. Inmiddels is hij gepensioneerd en woont weer in Nederland; in het mooie Friesland om preciés te zijn.

Vanuit zijn werk in het bedrijfsleven, heeft hij een schat aan bestuurservaring in zijn arsenaal en vanuit die achtergrond, schreef hij deze open brief aan de Tweede Kamerleden van de vaste commissie voor Volksgezondheid, Welzijn en Sport, inzake de discussie rondom het invoeren van verplichte vaccinaties. Een discussie die de groep ongevaccineerden in de hoek zet en hen tot een soort ‘outcasts’ maakt.

Feitelijk -in de ogen van Jaap Rameijer- een onevenwichtige en dus oneerlijk discussie. Gevoerd en geïnitieerd door mensen die de waarheid in pacht zeggen te hebben. Uitgangspunten hebben, die niet met bewijs te staven zijn. Daarom geven wij geven graag ruimte aan de plaatsing van deze brief, zodat deze in het publieke domein zijn weg kan vinden.

Aan de leden en plaatsvervangers van

de vaste commissie voor Volksgezondheid, Welzijn en Sport,

Geachte leden,

Graag vraag ik uw aandacht voor de vele acties die nu gevoerd worden tegen de zogenaamde ‘anti-vaxxers.’ Mag ik u in dat verband een aantal vragen stellen?

• Heeft u ook niet het vermoeden dat het hier gaat om een bewuste, goed georganiseerde en breed opgezette media campagne?
  • En heeft u enig idee wie deze campagne heeft geiniteerd en wie de campagne financiert?
  • En vindt u het niet vreemd dat VVD-fractieleider Dijkhoff zich in dezen zo fel heeft uitgesproken en dat hij ‘witheet’ is geworden van het ‘onbenul’ van de groeiende groep anti-vaccers? Het onbenul van hoog opgeleide mensen!
  • En vindt u het niet vreemd dat de VVD, de partij voor Vrijheid en Democratie, vaccineren verplicht wil stellen? Wie heeft de VVD en wie heeft Dijkhoff toch op dat onzalige idee gebracht?