5G induceert coronavirussen: nieuwe studiemodellen Invloed van millimeter-golven op DNA / Door: Makia Freeman – 22 Juli 2020

5g-induceert-coronavirussen:-nieuwe-studiemodellen-invloed-van-millimeter-golven-op-dna-/-door:-makia-freeman-–-22-juli-2020

25-08-20 08:55:00,

Door: Makia Freeman – 22 Juli  2020

In één Oogopslag

HET VERHAAL: Een nieuwe studie gepubliceerd op de NIH PubMed site van 16 juli 2020, en eerder gepubliceerd elders in juni 2020, wiskundig modellen hoe de millimeter golven van 5G tech het lichaam er toe zou kunnen aanzetten om coronavirussen zoals SARS-CoV-2 / COVID te creëren.

DE GEVOLGEN: Waarom hebben de autoriteiten wanhopig geprobeerd om degenen die wijzen op de 5G-coronavirusverbinding het zwijgen op te leggen? Waarom maken we ons zorgen over zogenaamd besmettelijke gebieden als er wereldwijd slagveldtechnologie wordt uitgerold die ons eigenlijke DNA kan penetreren en manipuleren?

5G veroorzaakt coronavirussen

Volgens een nieuwe studie die zojuist is gepubliceerd op de website PubMed.gov van het Amerikaanse NIH (National Institute of Health) en die eerder elders is gepubliceerd. De studie, getiteld 5G Technology and induction of coronavirus in skin cells (volledige versie hier), komt tot de schokkende conclusie – schokkend vanuit een mainstream wetenschappelijk oogpunt – dat 5G technologie het lichaam kan aanzetten tot het produceren van virussen als een cellulaire respons. Raad eens? De 5G-millimeter golven (zogenaamd omdat ze in extreem hoge frequenties werken waar er minder dan een millimeter tussen de golfpieken zit) kunnen ervoor zorgen dat het lichaam niet zomaar een klasse van virussen produceert, maar eigenlijk coronavirussen! Dit onderzoek schilt een andere laag van Operatie Coronavirus terug en bevestigt de coronavirus 5G-verbinding waar ik en anderen in februari voor waarschuwden toen deze hele plandemie van de grond kwam. In dat artikel stelde ik de vraag: “Wat als 5G wordt gebruikt om de huid van de mensen in Wuhan te openen zodat het nieuwe biowapencoronavirus makkelijker kan infiltreren?” Nu met meer informatie zou de vraag kunnen zijn: “Wat als 5G wordt gebruikt om de huid te openen en tegelijkertijd coronavirussen te creëren?

Onderzoek vertelt hoe EMF in de vorm van 5G Coronavirussen veroorzaakt.

Ik zal hier het hele uittreksel van de studie herhalen:

“In dit onderzoek tonen we aan dat 5G millimeter golven kunnen worden geabsorbeerd door dermatologische cellen die werken als antennes, worden overgebracht naar andere cellen en de belangrijkste rol spelen bij de productie van Coronavirussen in biologische cellen.  » Lees verder