De Coca Cola PCR-test in het Oostenrijks parlement is een desinfo afleidingstruc om de neus-besmetting te maskeren

de-coca-cola-pcr-test-in-het-oostenrijks-parlement-is-een-desinfo-afleidingstruc-om-de-neus-besmetting-te-maskeren

18-12-20 01:56:00,

U heeft hem vast wel voorbij zien komen, het filmpje van het Oostenrijkse parlementslid die een PCR-test positief test op een glas Coca Cola. Het is waarschijnlijk een zoveelste fantastische desinfo truc om u af te leiden van het idee dat de PCR-mogelijk de neusbesmetting oplevert via een intranasaal vaccin (dat voor koeien al jaren bestaat).

Een vaccin is een zogenaamd onschadelijk (in een lab-gekweekt) virus dat “net de juiste hoeveelheid” antistoffen aan zou maken, maar niet dodelijk is. Je maakt met een vaccin volgens de officiële uitleg feitelijk een virus na, maar zorgt net dat het besmettelijke element er uitgehaald is. Hoewel niemand weet wat dat besmettelijke element dan is en hoewel een virus nog nooit uit een patiënt geïsoleerd is, zou men die kennis dus hebben? We worden massaal bespeeld met een propaganda leugen.

De tweetraps booby trap waarbij het intranasaal vaccin (in de neus in gebracht) – wat de PCR-test vermoedelijk is – zal de derde golf van daadwerkelijk zieken en doden op moeten leveren.

Je hebt gewoon altijd eerst een massale sterfte nodig om de criticasters in de maatschappij de mond te kunnen snoeren. Dat is bij de HIV hoax gebeurd door AIDS patiënten DNA afbrekende medicatie te geven en zo de hoax geloofwaardig te maken door massale sterftecijfers (zie deze uitgebreide toelichting); dat zal bij de coronavirus hoax ook gebeuren.

Kijkt u even naar het filmpje van de Oostenrijkse FPö parlementariër Michael Schnedlitz (en lees daaronder verder):

En kijkt u dan vervolgens eens naar hoe datzelfde Coca Cola 7 miljoen buisjes per week levert voor de vloeistof waarin de PCR-test zich bevindt en dat is geen grap (lees verder onder het fimpje).

De tweetraps booby trap is heel slim opgebouwd. In het begin van de “cornavirus pandemie” waren propaganda, liegende politici en experts en de angsthypnose-inductie (toelichting) voldoende om mensen te overtuigen. Adolf Hitler bewees 80 geleden al hoe je met de toen nog beperkte media middelen de massa kon overtuigen van een grote leugen. Tegenwoordig hebben we massamedia, social media, social media legers, deepfakes, gecontroleerde oppositie en censuur om dit wereldwijd te bereiken.

Na de eerste rond kon de PCR-test worden uitgerold. Diezelfde PCR-test werd ook al tijdens de HIV hoax gebruikt en bewijst feitelijk niets.

 » Lees verder

%d bloggers liken dit: