Wetenschappers tonen aan dat 5G het coronavirus aangewakkerd.

wetenschappers-tonen-aan-dat-5g-het-coronavirus-aangewakkerd.

03-06-21 12:57:00,

De mensheid wordt onderworpen aaneen groot en gevaarlijk wetenschappelijke experiment
In het voorjaar van 2021 werd een link tussen 5G en het coronavirus nog afgedaan als complottheorie en weggehoond. Echter,  een team van Italiaanse, Amerikaanse en Russische wetenschappers heeft een studie gepubliceerd waarin zij aantonen dat 5G de menselijke huidcellen inderdaad in een grote antenne verandert https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/32668870/#affiliation-1 (het artikel is ingetrokken want dit mag niet bekend worden). De elektromagnetische 5G millimeter golven kunnen namelijk door de huid de frequentiegolven van de elektromagnetische velden (EMV) doorgeven aan de lichaamscellen en op deze manier een belangrijke rol spelen gaan spelen bij o.a. de aanwakkering  van het coronavirus (naast nog veel meer andere kwalijke lichamelijke ongemakken).

Met 5G kunnen virusachtige structuren in menselijke cellen worden gebouwd
In ‘5G technologie en inwerking van coronavirus in huidcellen’ wijzen de wetenschappers erop dat het menselijke DNA bestaat uit geladen elektronen en atomen, dat een inductor- achtige structuur heeft. Een inductor is een passief element om energie op te slaan in zijn magnetisch veld) en inductoren die bewerkt worden door externe kunstmatige elektromagnetische golven, gaan bewegen en produceren daarnaast extra golven in de cellen. De vormen van deze golven lijken op de vormen van vijf- en zeshoekige bases van de DNA-constructie. Deze golven maken diverse gaten in de vloeistoffen aanwezig in de kern. Om deze gaten te vullen, worden er enkele extra hexagonale (zeshoekige) en vijfhoekige bases geproduceerd. Deze bases zouden met elkaar kunnen worden verbonden en virusachtige structuren vormen, zoals het coronavirus. Om deze virussen binnen een cel te produceren, is het noodzakelijk dat de golflengte van externe golven korter is dan de grootte van de cel. 5G-millimetergolven zijn dus goede kandidaten voor toepassing bij het construeren van virusachtige structuren zoals coronavirussen (COVID-19) in cellen. https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/32668870/ (het artikel is verwijderd). Deze golven zijn gelijkvormig aan de hexagonale en pentagonale basen van hun DNA bron en produceren een aantal gaten in vloeistoffen binnen de nucleus (celkern). Om deze gaten op te vullen worden er extra hexagonale en pentagonale basen geproduceerd, die met elkaar kunnen samengaan en virusachtige structuren vormen (zoals het coronavirus). Om deze virussen in een cel te kunnen produceren, is het dus noodzakelijk dat de golflengte van de externe golven korter is dan de omvang van de cel. Zodoende kunnen 5G millimeter golven een goede kandidaat zijn om virusachtige structuren zoals Covid-19 in de menselijke cellen op te bouwen.