HET IS ECHT: Wetenschappelijk rapport documenteert “zelfassemblerende magnetische nanosystemen” voor cybernetische biocircuit-interface- en controlesystemen in mensen, inclusief “DNA-hydrogel”-technologie – Frontnieuws

21-07-21 03:30:00,

De gemiddelde mens van vandaag heeft er geen idee van hoe ver de ontwikkeling van zelfassemblerende nanotech-biocircuits is gevorderd. Zogenaamde “factcheckers” (professionele propagandisten en leugenaars) misleiden de mensen opzettelijk door hen te laten denken dat er niet zoiets bestaat als een zelfassemblerend op grafeen gebaseerd biocircuitsysteem dat op haalbare wijze bij mensen zou kunnen worden geïnjecteerd en een “vaccin” zou kunnen worden genoemd, maar de gepubliceerde wetenschappelijke literatuur bevat een uitgebreid, goed gedocumenteerd corpus van onderzoek dat aantoont dat deze technologie wel degelijk bestaat… en al minstens twee decennia in biologische systemen wordt getest, schrijft pandemic.news.

Een “zelfassemblerend” systeem betekent dat een persoon instructies krijgt ingespoten die een proces in gang zetten waarbij een structuur in het lichaam wordt geassembleerd, gebruikmakend van in het bloed beschikbare hulpbronnen (zoals ijzer en zuurstofatomen). In feite betekent nanotechnologische zelfassemblage dat een microchip niet in iemand behoeft te worden “geïnjecteerd”, aangezien het circuit na injectie in vivo kan worden geassembleerd.

Elk biologisch wezen op aarde is trouwens een levend voorbeeld van zelfassemblage, aangezien DNA een zelfgeassembleerde nanostructuur is. Genetische replicatie is, natuurlijk, een proces dat geworteld is in zelfassemblage. Wie dus niet beseft dat zelfassemblage een reëel verschijnsel is, is nogal onwetend, ook over de mechanismen die in zijn eigen lichaam aan het werk zijn. Virale replicatie is uiteraard ook een zelfassemblage proces.

“Een groot aantal magnetische nanosystemen kan worden gecreëerd door zelfassemblage te gebruiken als synthetisch hulpmiddel,” aldus de samenvatting van een studie die in januari van dit jaar werd gepubliceerd. Gepubliceerd in het tijdschrift Aggregate Open Access, is het getiteld: Self-assembled magnetic nanomaterials: Versatile theranostics nanoplatforms for cancer.

Het rapport richt zich op “Zelfgeassembleerde magnetische nanomaterialen (MNM’s)” en beschrijft het gebruik ervan in de biogeneeskunde, waarbij geschreven wordt:

“Magnetische velden zijn op grote schaal gebruikt voor nanomaterialen die geassembleerd zijn uit eendimensionale (1D), tweedimensionale (2D) en driedimensionale (3D) aggregaten.”

In de studie wordt verwezen naar de zelfassemblage van ijzeroxidenanodeeltjes, die in bepaalde configuraties magnetische eigenschappen kunnen vertonen. Deze staan bekend als SPION’s (Super Paramagnetic Iron Oxide Nanoparticles).

Het artikel legt uit:

“Deze benadering zou kunnen worden gebruikt voor het assemblageproces van andere MNPs zoals Ni NPs,