Hoe beïnvloedingstechnieken uw gedachten en emoties prikkelen om het vaccin te nemen (David Icke)

hoe-beinvloedingstechnieken-uw-gedachten-en-emoties-prikkelen-om-het-vaccin-te-nemen-(david-icke)

12-09-21 03:43:00,

Ik heb er al vele artikelen aan gewijd en ook in mijn boek uitgebreid over gesproken. We hebben er allemaal ook wel eens aan geproefd. Ik heb het dan over die mind control mogelijkheden van hippe magiërs als Victor Mids en Derren Brown of Rasti Rostelli. Ook kennen we wel de grote shows met illusionisten als Hans Klok. Feitelijk komt het er op neer dat de in dergelijke shows getoonde technieken ook in media en op social media toegepast worden, maar dat het arsenaal nog veel groter is geworden met het 5G netwerk en grafeenoxide in de neusschwab (en waarschijnlijk ook het vaccin).

Ik schreef daar een artikel over dat u echt nog eens een keer zou moeten lezen. Het is toch zondag, dus het is nuttig om er eens uitgebreid voor te gaan zitten. En doe dat dan het liefst met gezin, buren of vrienden. Als u dat artikel goed bestudeerd heeft, neem dan ook echt even de moeite om het filmpje onderaan in dat artikel te bekijken. Het betreft een presentatie van Dr. Charles Morgan.

Dan bent u al gauw twee uur zoet, maar dan zijn we er nog niet. Het is ook nuttig om deze video van David Icke daarna eens goed te bekijken. Het is echt nuttig om hiervoor de tijd te nemen, omdat u er bekend mee moet worden, dat – zelfs wanneer u volledig overtuigd bent dat het vaccin geen verstandige keuze is – uw gedachten overschreven kunnen worden op een manier die u nooit verwacht had. En voordat u dan toch ineens spontaan een uur later bij de prikstraat staat, is het handig dat u de impulsen en de emoties leert herkennen, zodat u de vraag kunt beantwoorden: “Was dit mijn eigen keuze of is die gedachte in mij gepland?”

Weet ook dat video’s op YouTube, TikTok of andere kanalen of zelfs uw Facebook tijdlijn, kunnen worden gebruikt om bijvoorbeeld via flitstechnieken een gedachte in uw brein te implementeren. Dat kunnen bedrijven als YouTube en Facebook doen, zonder dat de maker van de video daarvan op de hoogte is. Zelf een lieve video over hondjes of TikTok video’s van een leuk dansje of acrobatiek, kunnen iets (niet voor het blote oog zichtbaar) ingemengd krijgen dat de kijker beïnvloed.

 » Lees verder

%d bloggers liken dit: