Student verliest been na tweede kruisstoot, en sterft

student-verliest-been-na-tweede-kruisstoot,-en-sterft

29-10-21 03: 17: 00,

Alle artikelen van Global Research kunnen in 51 talen worden gelezen door het keuzemenu “Website vertalen” op de bovenste banner van onze startpagina (Desktopversie) te activeren.

Bezoek en volg ons op Instagram op @crg_globalresearch.

“Een studente die bloedstolsels kreeg na haar tweede Covid-19 vaccin prik en haar linkerbeen moest amputeren is sindsdien overleden aan een hemorragische beroerte na een hersenoperatie”.

Het ontstaan van bloedstolsels die amputatie noodzakelijk maken na de Covid-19 vaccin prik is geen op zichzelf staande gebeurtenis, zoals gemeld door de Bangkok Post. Dit gebeurt over de hele wereld.

Ketsiree Kongkaew, 20, een studente aan het Phangnga Community College, overleed maandagochtend in het Songklanagarind Ziekenhuis, meldden Thaise media dinsdag.

Ze was eerst ingeënt met het Sinovac-vaccin, en kreeg daarna AstraZeneca als tweede dosis.

” Lees verder

%d bloggers liken dit: