Redactionele aanbeveling: – CDC virus propaganda van Hollywood

cdc-virus-propaganda-van-hollywood

12-10-22 07: 37: 00,

God created doctors too, didn’t he?
Waarom zou hij ons al deze kuren
en behandelingen voor ziekten geven,
als hij niet wil dat we ze gebruiken?
Law and Order: Special Victims Unit

Beste lezers

Volgens studies zijn kinderen niet in staat om onderscheid te maken tussen programma-inhoud en reclame op televisie tot ongeveer de leeftijd van zes jaar. En pas vanaf de leeftijd van drie tot vijf jaar leren ze fictie van non-fictie te onderscheiden. Alles is “echt” voor hen. Volwassenen daarentegen zien een verschil – omdat hun verteld wordt dat het bestaat. Maar jonge kinderen hebben gelijk dat veel gebieden eigenlijk samensmelten: Reclame en propaganda vinden ook plaats in amusements- en “informatie”-programma’s.

Alles wat we waarnemen vormt ons wereldbeeld. En propaganda in fictie kan nog beter werken dan in nieuwsprogramma’s: Als je emotioneel betrokken bent, neemt je vermogen om kritisch te denken drastisch af. Men bevindt zich in een hypnagogische toestand, vergelijkbaar met de overgang van waakzaamheid naar slaap. Daarom is propaganda in nieuwsuitzendingen vaak gericht op emoties.

Die kunnen het best worden bereikt met persoonlijke lotgevallen en met het schema goed – kwaad. Zo is de slechte Rus alomtegenwoordig in Hollywoodfilms. Tussen het Pentagon en de “droomfabriek” is er ook intieme nabijheid. Elk onderdeel van de Amerikaanse strijdkrachten heeft daar zijn eigen verbindingskantoor. Deze samenwerking is vaak noodzakelijk voor oorlogsfilms, omdat niemand anders dan het Pentagon bepaalde expertise en oorlogsmateriaal kan leveren. Hierdoor kan het “Department of Defence” films beïnvloeden of zelfs afkeuren.

Niet zelden is de schurk echter een virus of een dissidente arts – en de held is de Centers for Disease Control and Prevention (CDC). Er zijn dus ook banden tussen de CDC en Hollywood. Het agentschap beïnvloedt hoe het in films wordt afgebeeld en levert “expertise” over gezondheidskwesties. Immers, “verkeerde informatie” mag niet verspreid worden.

Want volgens onderzoeken geloven de meeste mensen de medische informatie op TV. Om Hollywood in het oog te houden – specifiek met betrekking tot HIV/AIDS – heeft het CDC 2001 het programma “Hollywood, Health & Society” aan de Universiteit van Zuid-Californië opgericht en medegefinancierd. Zoals NBC News uitlegt, wordt het geleid door voormalig CDC-medewerkster Vicki Beck.

Het CDC zelf heeft talloze malen helden mogen spelen op het grote en kleine scherm, van 1971’s “The Andromeda Strain” tot 1995’s “Outbreak” en “28 Days Later” (2002) tot de serie “The Walking Dead” die 2010 heeft gelanceerd.

“Contagion”, 2011. CDC personeel in hun zoektocht naar een geneesmiddel voor het MEV-1 virus. Bron: marquettewire.org/Flickr

“Advisory”, het CDC is betrokken geweest bij talloze films, waaronder een aflevering van de Amerikaanse televisieserie “Law and Order: Special Victims Unit” uit 2008, een bijzonder perfide voorbeeld van propaganda. De plot is gebaseerd op de ware gebeurtenissen rond Christine Maggiore, die actief campagne had gevoerd tegen de officiële hypothese dat HIV “AIDS” veroorzaakt. De oorzaak was haar positieve zogenaamde “HIV-test”, waarop ze giftige antivirale middelen had moeten nemen, hoewel ze gezond was.

Maggiore’s dochter Eliza Jane stierf tragisch op driejarige leeftijd. Hoewel ze nooit HIV-positief getest was, beweerde de lijkschouwer dat ze stierf aan Pneumocystis jirovecii pneumonie (vroeger Pneumicistis carinii pneumonie genoemd). Volgens het officiële verhaal behoort deze longontsteking tot de ziekten die onder de term AIDS worden verzameld – maar alleen als er sprake is van een positieve HIV-test. In de film is dit echter irrelevant: Haar dochter wordt opgegraven en uit de autopsie blijkt dat ze aan AIDS is overleden. Volgens de arts van Eliza Jane stierf ze door een allergische reactie op een antibioticum.

“Christine” – Susan in de film – en haar arts worden beschuldigd van moord. De arts wordt uiteindelijk gestraft met vijf jaar gevangenisstraf en de intrekking van zijn medische licentie. Tijdens het proces krijgt Susan een vreemde aanval, belandt in het ziekenhuis en sterft. Van AIDS. De patholoog verklaart dat haar hersenen waren “weggevreten” door toxoplasmose en als een “Zwitserse kaas” waren. Tragische ironie van het lot: Maggiore leefde nog toen het programma werd uitgezonden. In november 2008 sprak ze nog over de film in een podcast en was ze volgens haar man gezond. Ze klonk zo. Echter, ongeveer een maand later stierf zij daadwerkelijk.

Voor de “orthodoxe” medische deskundigen was de zaak dus ook bij de echte Christine Maggiore duidelijk: zij stierf aan AIDS. Volgens een rapport van toxicoloog en patholoog Mohammed Ali Al-Bayati was de oorzaak echter nierfalen door de medicijnen die ze voorgeschreven had gekregen en een daaruit voortvloeiend hartfalen.

Opmerkelijk is ook dat in de film de man van Susan omkomt bij een auto-ongeluk in Afrika, terwijl Christine’s partner in feite niet alleen in leven is, maar ook “HIV-negatief”. Dit is een enorm belangrijk detail, want volgens de officiële HIV=AIDS hypothese, zou Christine’s man ook “positief” moeten zijn geweest, omdat hij jarenlang intiem is geweest met een “positief” geteste vrouw. Christine legt in de genoemde podcast uit dat zij ook in andere programma’s als alleenstaande moeder wordt geportretteerd. De “HIV-positieve” man past waarschijnlijk niet in het plaatje.

Christine Maggiore is trouwens zelf soms “positief” en soms “negatief” getest, wat – let wel – niets bijzonders is, maar het AIDS-dogma verder reduceert tot absurditeit. In de film krijgt de vrouw na het auto-ongeluk een bloedtransfusie en wordt vervolgens “HIV-positief” getest. Maggiore had de scenarioschrijver tevergeefs om een interview gevraagd om over de “inconsistenties” te praten.

Susan wordt geadviseerd door een arts, die de officiële HIV/AIDS hypothese verwerpt. Het is vanaf het begin duidelijk dat hij een kwakzalver is. Deels komen zijn argumenten overeen met die van wetenschappers en artsen die het HIV=AIDS dogma ook in de praktijk aanvallen. In dit verband is een stelling dat de symptomen en ziekten die aan AIDS worden toegeschreven, worden veroorzaakt door drugs, ondervoeding of ondervoeding, of zelfs door de “AIDS-medicijnen” zelf. In de film is de dokter echter een “aids-ontkenner” en – hoe kan het ook anders – een homeopaat. Twee vliegen in één klap.

Bovendien worden lasterlijke parallellen getrokken met “holocaustontkenners” en met de stelling die geen enkele serieuze criticus van het HIV=AIDS dogma aanhangt, namelijk dat de Amerikaanse regering HIV heeft gecreëerd en de CIA het in gevangenissen heeft verspreid om genocide te plegen op zwarten en homoseksuelen. Religieus geloof komt ook aan bod. Quintessence: Alleen de moderne geneeskunde brengt echte verlossing.

In de film, tijdens het proces tegen de arts neemt een andere arts ook alle twijfels over de HIV/AIDS theorie weg door uit te leggen dat HIV is geïsoleerd, gefotografeerd, gekweekt en gekweekt buiten het menselijk lichaam – en dat de genetische structuur ervan volledig is gedocumenteerd. Ook dit is niet correct, want de deeltjes waarvan beweerd wordt dat het “HIV” is, zijn in feite nooit volledig geïsoleerd en gezuiverd, en alle verdere stappen hangen af van deze eerste.

Tommy, Susans zoon, laat zich na aanvankelijk verzet toch testen op “HIV”. Als hij aan het eind van de film tegen de politieagent zegt dat hij “positief” is en niet wil sterven, wordt hij door de agent getroost: “Je hebt je hele leven nog voor je”. Dat wil zeggen: een heel leven lang giftige antivirale middelen slikken – als het nog een “heel” leven wordt.

We kunnen uitkijken naar de weergave van het Covid-tijdperk en de “Corona-ontkenners” in komende films.

Met vriendelijke groet

Konstantin Demeter

Boek van Christine Maggiore: “What If Everything You Thought You Knew about AIDS Was Wrong?”

Notes:

U kunt bijdragen aan onze journalistieke onafhankelijkheid met een financiële donatie. We bestaan alleen als medium dankzij jullie, lieve lezers. Bedankt voor uw steun.

U kunt ons op verschillende manieren steunen:

Kleine donaties in EUR: via Buy-Me-A-Coffee

Met Creditcard voor Transition News:

Met Twint:

Opmerking: Als je met ons meekijkt via mobiel/tablet en de QR-code niet kunt scannen, tik dan gewoon op de QR-code en je wordt doorgestuurd naar de donatiepagina.

En met bankbetaling in CHF of EUR

Doneer in CHF op de volgende rekening:
IBAN: CH15 0645 0600 3117 8466 0

Donations in EUR to the following account:
IBAN: CH64 0645 0600 3117 8465 1

Bank:
Clientis Bank Oberaargau AG
Stadthausstrasse 1
CH-4950 Huttwil

BIC/SWIFT: RBABCH22

Ontvanger:
Genossenschaft Transition Media
Dorfstrasse 4, CH-4704 Niederbipp

Ga voor het laatste nieuws naar TransitionTV.

✔️ PCR-test nog slechter dan zijn reputatie
✔️ Genpreparaten voor koeien
✔️ Oproepen voor hulp uit de zorg
✔️ Petrol-Tekort in Frankrijk
✔️ Voorgeprogrammeerde financiële crash
✔️ Hartmensen zijn kritischer
✔️ Vrijheidsfondue gaat door

Je vindt ons op de volgende kanalen en platforms:
TelegramRumbleInstagramFacebookYouTube1YouTube2