Tucker Carlson: “Het is tijd dat we praten over het pedofilieprobleem binnen de elite”

tucker-carlson:-“het-is-tijd-dat-we-praten-over-het-pedofilieprobleem-binnen-de-elite”

23-11-22 02:34:00,

Volgens Carlson gebruikt een schimmige kliek pedofielen op de hoogste niveaus van de politiek, de financiële wereld en de entertainmentindustrie hun macht om de misselijkmakende misdaden tegen kinderen te verbergen.

Foxnews.com meldt:

Jeffrey Epstein, bijvoorbeeld, bleef dineren met zakenmagnaten en staatshoofden lang nadat hij was gearresteerd wegens seks met minderjarigen. Hoe deed hij dat? Waarom zei niemand iets? Waarom bleven mensen met hem eten? Welnu, we kunnen op zijn minst concluderen, op basis van het bewijs, dat er een tolerantie is voor pedofilie onder sommigen, onder de machtigsten in onze samenleving, een tolerantie die je niet zou vinden in, laten we zeggen, de gemiddelde Amerikaanse familie uit de middenklasse. Sommige rijken zijn echt anders. Dat is duidelijk waar en mocht u nog meer bewijs nodig hebben, kijk dan eens naar Balenciaga. Balenciaga is wat men noemt een luxemerk.

Balenciaga is een bedrijf dat sneakers van 1.100 dollar en katoenen sweatshirts van 1.500 dollar verkoopt aan mensen die letterlijk niet meer weten wat ze moeten kopen. U doet uw back-to-school inkopen waarschijnlijk niet bij Balenciaga, maar sommige mensen blijkbaar wel. Deze week rolde Balenciaga een nieuwe advertentiecampagne uit op Instagram en het verkoopargument van de advertenties was seks met kinderen. Eén foto toonde een heel jong meisje dat met haar gezicht naar beneden op een bank lag met kaarsen, lege wijnglazen en een hondenhalsband op een salontafel voor haar. Een andere foto toonde hetzelfde meisje, een peuter, die een teddybeer vasthield, gekleed in seksuele bondage-uitrusting, waaronder een leren harnas en toen, voor het geval u het punt miste, wij Balenciaga zijn voor pedofilie, maakte een andere foto het expliciet.

Die foto toonde pagina’s van een advies van het Hooggerechtshof dat een wet ter bestrijding van kinderporno heeft vernietigd. Degene die de fotoshoot organiseerde, zorgde ervoor dat een deel van het advies waarin het woord “seks” of “seksueel” vier keer werd gebruikt, werd opgenomen en dat was natuurlijk geen toeval. Balenciaga wilde dat het u opviel. Dit leek ons een groot verhaal, zoals we u gisteravond al vertelden. Hier heeft u een groot internationaal winkelmerk dat kinderporno en seks met kinderen promoot en dat niet subtiel, maar openlijk.

Geen enkele gezonde samenleving kan dat tolereren, en in feite heeft geen enkele samenleving dat ooit getolereerd. Er is nooit een tijd in de Amerikaanse geschiedenis geweest waarin pedofilie als iets anders dan het ergste werd beschouwd,

 » Lees verder

%d bloggers liken dit: